Notice: Trying to access array offset on value of type null in /customers/f/2/b/skalamodelskibe.dk/httpd.www/includes/error_handling_include.php on line 47 Error: Incorrect integer value: '' for column `skalamodelskibe`.`fusion_errors`.`error_user_level` at row 1 Notice: Trying to access array offset on value of type null in /customers/f/2/b/skalamodelskibe.dk/httpd.www/includes/error_handling_include.php on line 47 Error: Incorrect integer value: '' for column `skalamodelskibe`.`fusion_errors`.`error_user_level` at row 1 Notice: Trying to access array offset on value of type null in /customers/f/2/b/skalamodelskibe.dk/httpd.www/includes/error_handling_include.php on line 47 Error: Incorrect integer value: '' for column `skalamodelskibe`.`fusion_errors`.`error_user_level` at row 1 Notice: Trying to access array offset on value of type null in /customers/f/2/b/skalamodelskibe.dk/httpd.www/includes/error_handling_include.php on line 47 Error: Incorrect integer value: '' for column `skalamodelskibe`.`fusion_errors`.`error_user_level` at row 1 skalamodelskibe - Debatforum: Robbe Kormoran
25.05.2020 18:32:53
Navigation
· Debatforum
· Søg
· FAQ
· Login
Debatemner
Nyeste emne
· OBS ! Husk at siden ...
· Så er det næsten slut
· OBS !!!! Skriv ikke ...
· Skal vi lukke siden ?
· B20 - 12 fods speedb...
Mest aktive emner
Ingen emner oprettet
Besøgende
· Gæster online: 2

· Brugere online: 0

· Antal brugere: 544
· Nyeste bruger: LarsK
Sidste Brugere Online
Admin 5 uger
NielsR 7 uger
tica10 uger
madsen6511 uger
Bamsefar21 uger
Hojstrand21 uger
claudi26 uger
SV30 uger
Axel66 uger
BrianJ69 uger
Se indlæg
 Udskriv debat
Robbe Kormoran
Bengtson
Faldt lige over denne her,da jeg var i Jylland i weekenden. og så tænkte jeg at den kunne være sjov at sejle med indtil min Invader bliver færdig.

Der er både lyd og lys i den og en lille fin kran til at sætte bøjer med.
Bengtson tilknyttede følgende billede:billede:
wp_20150412_19_52_00_pro.jpg

Jonas W Bengtson

Bengtson
Og sådan ser hun ud inden i, skal lige have ryddet lidt op i det så det er nemmere at finde rundt i
wp_20150412_20_59_05_pro.jpg

Redigeret af Bengtson d. 12.04.2015 21:49:53
Jonas W Bengtson

tica
Den ser ellers fin ud tillykke med den, håber den sejler lige så godt som den ser ud :-)
Mvh
Carsten

Alt hvad jeg skriver afspejler kun min mening og holdning til det enkelte indlæg.

Bengtson
Tak tak

Ja det håber jeg også.
Jonas W Bengtson

Bengtson
HÆLP

Jeg har lige købt en maxam pro 5000 lader til at lade batteriet om med, men når jeg tilslutter batteriet og har valgt A og V og stykker start, så siger den connection break
wp_20150416_17_29_48_pro.jpg

Jonas W Bengtson

Bengtson
og fejl koden
wp_20150416_17_30_13_pro.jpg

Redigeret af Bengtson d. 16.04.2015 17:37:29
Jonas W Bengtson

tica
Problemløsningen har kørt på FB og fejlmulighederne er følgende:

1: Batteriet er under minimum spænding = dødt.
2: Der er fejl på ledningerne.
3: Du har brændt din indgang af på laderen (det har jeg gjort bugs )

Og konklusionen er at det med stor sandsynlighed er mulighed nummer 1.

Mvh
Carsten
Mvh
Carsten

Alt hvad jeg skriver afspejler kun min mening og holdning til det enkelte indlæg.

jens nielsen

Bengtson skrev:
HÆLP

Jeg har lige købt en maxam pro 5000 lader til at lade batteriet om med, men når jeg tilslutter batteriet og har valgt A og V og stykker start, så siger den connection break

Hvis du har en gammel ikke"Computer" lader, tilslut dit batteri, og når Volt er over en vis mindste grænse, genkender din smarte ny lader det...

No connection, betyder også at du ikke har givet de rigtige oplysninger.
Redigeret af jens nielsen d. 19.04.2015 14:09:15

tica
Har lige haft dette flotte skib i tørdok sammen med sin ejer og resultatet !

1: Det batteri var dødt, prøvede alle muligheder for få det sparket i gang.

2: Vi fik en del af elektronikken til at virke, dog undslap der lidt "grå elektronik røg" så kranen står stille ellers et fint skib hvor der lige skal ryddes op i el delen.

Mvh
Carsten
Mvh
Carsten

Spring til debat:
Log ind
Brugernavn

Kodeord

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
12,497,980 Unikke besøg